bureau24: Aplikacja do zdalnej obsługi sekretarskiej dla firm
bureau24 to usługa sekretariatu zdalnego przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki bureau24, Twoje połączenia są obsługiwane 24/7, przez 365 dni w roku. Aplikacja bureau24 pozwala zarządzać zadaniami sekretariatu z dowolnego miejsca, udzielać instrukcji swoim sekretarkom, szybko dostosowywać swoją dostępność oraz ustalać instrukcje dotyczące połączeń na podstawie Twoich spotkań.
Z aplikacją bureau24 możesz:
- Wysyłać instrukcje w czasie rzeczywistym do swoich sekretarek.
- Natychmiast otrzymywać powiadomienia o połączeniach na telefonie i organizować je w historii połączeń.
- Łatwo dostosowywać swoją dostępność i powody nieobecności.
- Tworzyć listę kontaktów VIP, aby otrzymywać tylko ważne połączenia.
- Zapisywać dane dzwoniącego bezpośrednio do książki adresowej telefonu.
- Przekierowywać połączenia, których nie możesz osobiście odebrać, do swojej sekretarki.
bureau24 zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia aplikacji i zachęca do przesyłania opinii użytkowników za pośrednictwem funkcji opinii w aplikacji. Regulamin oraz warunki ochrony danych można znaleźć pod podanymi linkami.